Известие

Collapse
No announcement yet.

смених термостат и антифриз и ми просълзя радиатора

Collapse
X
 
  • Filter
  • време
  • Show
Clear All
new posts

  • смених термостат и антифриз и ми просълзя радиатора

    колеги смених термостата на спайдера и антифриза, и гледам текна водния радиатор отдолу..някой знае ли читав радиатор или нов да търся,това с присадките и прахчета нещо не ми се прави да не стане по-голяма беля...за лепене не съм мислил..дайте идеи..
    сълзи леко за 3 дена имаше 3 - 4 капки и сигорно 50 грама от казанчето да ги няма
    Last edited by tzon; d.m.y г., 20:58.

  • #2
    oт 2.0 радиатора дали е същия някой знае ли?нямам климатик

    Comment


    • #3
      Първоначално публикувано от tzon Покажи съобщение
      oт 2.0 радиатора дали е същия някой знае ли?нямам климатик

      Колега не купувай втора употреба,погледни в авто бим сайта ,аз ги разглеждах онзи ден,защото и при мен положението е същото като при теб Това с заварките е отлагане на проблема
      156/2.0 Selespeed - Alfa Romeo 156 2.5 v6 24v --> http://vbox7.com/play:m1d6507527

      Comment


      • #4
        Ти първо се убеди, че е радиатора,а не например, че не се е обезвъздушила системата и от прегряването се стича от някъде.
        Иди да я види някой, дето разбира!
        Да купуваш радиатори е най-лесно!
        На където и да се въртиш, задника ти пак ще е отзад!
        Интелектуален кръг БКАР.sigpic Няма тема, която да не превърнем в плюскане и пукница.

        Comment


        • #5
          и това помага вместо смяна на радиатора
          http://www.bomarbg.eu/index.php?opti...Aholts&lang=bg
          алфа ромео 156 1.8 тс -на части
          алфа ромео 164 2.0тс -на части
          нисан примера п10 1,6 16в хечбек
          sigpic

          Comment


          • #6
            колега тея добавки запушват после всичко,развалят се термостати,парно, и най-много лятото да прегрее.питах доста за тях но съвета ми беше да не го правя по добре, да не сменям после повече ще го изчакам сега май, да видя дали пак няма сам да спре защото пак сега нямаше и капка на земята,но едва ли ще стане магия
            проверявах нов е 210 лева

            Comment


            • #7
              аз затова търсих добавка 1,5 г и затова препоръчвам точно тази изпробвана от колегата мариян/маврут/ 2 години и както и от мен.иначе съм съгласен с теб но за конкретната добавка във авто форумите отзивите са положителни
              алфа ромео 156 1.8 тс -на части
              алфа ромео 164 2.0тс -на части
              нисан примера п10 1,6 16в хечбек
              sigpic

              Comment


              • #8
                Като знаеш колко пари си дал за термостата би ли рискувал с такава добавка, ако ще и дъ президънт ъф ди юнайтед стейтс да я е тествал и да ти каже, че е ок..?

                Според мен не се занимавай с глупости ами се увери, че наистина проблема е в радиатора и отивай си купувай един чисто нов. На повечето ударени коли на части радиаторите са тоталка, а пък тези дето са родили и затова се разпродават на части в повечето случаи са карани мърляшки, демек риска да протече като твоя си е напълно реален...

                Comment


                • #9
                  Старите радиатори в повечето случаи са и доста затлачени
                  AR 166 2,4 ЖТД Волво 460 1,9 ТД, Волво 460 1,7 I ех, Браво 1,4 12V ех, Ланча Y 1,4 12V ех, Пунто 1,1 6 speed ex, Пежо 106 ех и първата ОРел кадет 1,6 печка - "карабина" - с манивели по вратите и вЪлнен салон

                  Comment


                  • #10
                    Аз се чудя...какъв е този спайдър без климатик?
                    И радиатор...нов ...най добре от Евро 97...най добрата цена даваха когато търсех

                    Comment


                    • #11
                      Колега аз до сега съм използвал подобна добавка 2пъти, доволен от резултата и то при доста по сериозна дупка от твойта....на колата нищо и няма вече 2ра година така че това е въпрос на гледна точка
                      Alfa romeo GTV-V6 Turbo 202hp

                      Comment


                      • #12
                        Първоначално публикувано от _power_ Покажи съобщение
                        Аз се чудя...какъв е този спайдър без климатик?
                        И радиатор...нов ...най добре от Евро 97...най добрата цена даваха когато търсех
                        е какво се чудиш ти пък????много има без климатици

                        ---------- Post added at 16:01 ---------- Previous post was at 16:00 ----------

                        нов намерих за 210 лева,едва ли ще има по евнито от това

                        Comment


                        • #13
                          Първоначално публикувано от tzon Покажи съобщение
                          е какво се чудиш ти пък????много има без климатици

                          ---------- Post added at 16:01 ---------- Previous post was at 16:00 ----------

                          нов намерих за 210 лева,едва ли ще има по евнито от това
                          Има колега има Ако искаш провери ги, ако не искаш...недей

                          Comment


                          • #14
                            колеги искам да ми каже някой в кабелите и свещите на 2.0 и 1.8 при спайдера има ли разлика,защото имам един проблем на газ който ме откача вече 2 седмици.при 90 градуса ми играят леко обороти и при подаване на газ в ниски обороти прекъсва обслужих всичко по газовата и вече си мисля че остава да са свещи или кабели,нз за ламбда сонда или дебитомер но при бензин го няма...а гледам в мобиле има една кола 2.0 на части и затова питам дали са същите кабели мога да ида поне да ги пробвам ако са такива като на 1.8

                            Comment


                            • #15
                              имам подозрения и ламбда сондата...имали някой колега близо до Шумен да пробвам само с друга????много ще съм благодарен да знам дали е от там

                              Comment

                              Working...
                              X